Bezorging & Levering
Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Als je de bestelling hebt geplaatst en deze is verwerkt door de gebruikte betaalmethode krijgt IBANA een bevestiging binnen. Wij zullen na deze bevestiging jouw bestelling verwerken. Dit gebeurt vaak binnen 1 tot 3 werkdagen. Tijdens de sale periode kunnen de levertijden iets uitlopen vanwege grote drukte.
Moet ik de verzendkosten betalen?
De verzendkosten verschillen per land. Bij de check out wordt weergeven hoe hoog uw verzendkosten zijn. Orders geplaatst in Nederland, België en Duitsland worden gratis bezorgd. Voor alle andere Europese landen rekent IBANA wél verzendkosten.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij streven naar het volgende aantal bezorgdagen;
- Nederland en België: binnen 1-3 werkdagen geleverd door DPD.
- Voor alle andere Europese landen en de rest van de wereld gelden er verschillende levertijden. Deze kun je vinden in het overzicht op de pagina verzendkosten en levertijden.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
IBANA maakt voor de verzendingen naar België en Nederland gebruik van DPD. Voor meer informatie over de pakketdienst van DPD verwijzen wij je naar de website van DPD. Je ontvangt de track&trace link zodra deze beschikbaar is. Je kunt zo zelf jouw zending in de gaten houden. Zie je iets ongewoons? Mail ons dan met jouw vraag. Wij zullen je dan zo spoedig mogelijk laten weten wat de status van jouw bestelling is.
Hoe kan het dat mijn track & trace code niet werkt?
Jouw pakket is te volgen vanaf het moment dat de chauffeur zijn route van de dag heeft aangemeld. De code is (meestal) na 12 uur nadat je het ontvangen hebt werkzaam.
Mijn pakket is niet geleverd, wat moet ik nu doen?
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track en trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven hoe laat het pakket geleverd zal worden. Mocht de track en trace code iets vreemds aangeven, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via de webshop@ibana.nl of +31(0)20 240 42 28.
Hoe kan ik een klacht indienen?
U kunt per email contact met ons opnemen. U kunt uw klacht mailen naar webshop@ibana.nl Wij zijn ook telefonisch te bereiken op het nummer +31 (0)20 240 42 28. Nadat wij uw informatie over de klacht hebben ontvangen, zullen wij u verder informeren over onze klachtenprocedure.